fbpx

Blog

Jak promować w internecie swój lokalny biznes?

Firmy prowadzące działalność na skalę lokalną bardzo często mają tendencję do deprecjonowania roli internetu w przynoszeniu im wymiernych zysków. Dzieje się tak oczywiście dlatego, że właściciele takich przedsiębiorstw uznają, że w lokalnych społecznościach usługi dobrej jakości reklamują się same, a okoliczni mieszkańcy proponują je swoim znajomym, którzy następnie przekazują je dalej i tak to koło

Czytaj więcej

Internetowe sposoby na osiągnięcie wymiernych korzyści finansowych

Internet dociera już w naprawdę najdalsze zakątki na Ziemi i nie tylko! Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z ludźmi, zwiększa się także prawdopodobieństwo, że gdzieś w najbliższej okolicy, znajduje się także sieć internetowa. Wystarczy spojrzeć, można już na co dzień podglądać ukryte zakątki naszej planety. Leśne głusze, śledzić wyprawy himalaistów zimowych, docierać w głąb

Czytaj więcej

Czy warto skorzystać z outsourcingu IT?

Cyfryzacja całego świata postępuje w błyskawicznym tempie i bardzo trudno wyobrazić sobie w tych czasach dowolną firmę, która nie korzysta z dobrodziejstw technologii. Choćby posiadanie własnej skrzynki mailowej to niemalże wymóg, żeby nie wspomnieć o stronie internetowej czy profilu w social mediach. Niektóre z tych dobrodziejstw niestety wymagają dużej ilości czasu oraz pracy włożonej w

Czytaj więcej

E-commerce w pigułce

E-commerce zajmuje coraz ważniejsze miejsce we współczesnym biznesie, a grono osób, które za pomocą narzędzi online chcą wspierać swą działalność gospodarczą, stale się powiększa. Nic w tym dziwnego. E-commerce to wiele możliwości, z których skorzystać może każdy z nas. Dlaczego warto postawić na taki biznes? Powodów, dla których warto korzystać z e-commerce, jest wiele. Sprzedaż

Czytaj więcej

7 Powodów dlaczego warto mieć stronę internetową

Strona internetowa to w dzisiejszych czasach rzecz obowiązkowa dla każdej osoby czy firmy, która prowadzi lub rozpoczyna własny biznes. Mając własną stronę www zbudujesz swój wizerunek, a przede wszystkim wzbudzisz zaufanie do potencjalnych klientów. Zmniejszysz również ilośc zapytań o podstawowe informacje, dzięki czemu zaoszczędzisz czas, który będziesz mógł wykorzystać na inne działania. Własna strona internetowa

Czytaj więcej